مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-21اجتماعي

کاهش آسیب های اجتماعی با تعامل میان شهرداری و پلیس


معاون اجتماعی پلیس پایتخت تاکید کرد که کاهش آسیب های اجتماعی در سایه تعامل میان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و شهرداری تهران انجام شدنی است.

- معاون اجتماعی پلیس پایتخت تاکید کرد که کاهش آسیب های اجتماعی در سایه تعامل میان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و شهرداری تهران انجام شدنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مراد مرادی، در دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران که در محل ستاد فاتب برگزار شد، گفت: راهبرد پلیس پایتخت تعامل و هم افزایی با سایر سازمان ها از جمله شهرداری تهران است و ما بر این باوریم که در سایه تعامل، هم افزایی و هماهنگی بهتر و موفق تر می توان در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء آموزش همگانی و مشارکت های اجتماعی، اقدامات و گام های مشترکی برداشت.

وی ادامه داد: در خصوص اصلاح سبک زندگی نیز با آموزش های همگانی مشترک و بهره گیری از ظرفیت های طرفین می توان اقدامات تاثیر گذاری انجام داد.

رویکرد و راهبرد پلیس پایتخت برابر تدابیر سردار فرماندهی، تعامل و هم افزایی با سازمان ها و نهاد های حاکمیتی و اجرایی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بطور حتم برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی، نیازمند تعامل و هم افزایی بین پلیس و شهرداری هستیم، اظهارکرد: با شناسایی اولویت های آسیب های اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی با تعامل میان شهرداری و پلیس

کاهش آسیب های اجتماعی با تعامل میان شهرداری و پلیس