مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-21سياسي

برگزاری جلسه شورای کرمانشاه با اعضای تعلیقی/ معترضان: این جلسه غیر قانونی است


فرماندار کرمانشاه با نامه ای رسمی خواهان تشکیل جلسات شورا و تعیین سرپرست شهرداری شده است، در این نامه از دو عضو تعلیقی هم دعوت به عمل آمده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه با ارسال دعوت نامه ای به اعضای شورای شهر کرمانشاه از آنان خواست که امروز سه شنبه در جلسه رسمی شورای شهر که با حضور استاندار، رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان در سالن تدبیر استانداری و با موضوع تعیین هیأت رییسه موقت شورا و انتخاب سرپرست برگزار می شود حضور پیدا کنند.

نکته قابل تأمل در این دعوت نامه، عدم حضور دو عضو علی البدل است که بنابر تصمیم هیأت مرکزی باید جایگزین دو عضو سلب عضویت شده از شورای شهر کرمانشاه شوند.

اما نکته دیگر این موضوع، حضور دو عضو شورای شهر است که چندی پیش توسط شورای حل اختلاف استان به مدت سه ماه تعلیق شدند که خبر این تعلیق توسط مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری کرمانشاه اعلام شد و اکنون این سؤال پیش می آید که اگر این دو عضو شورای شهر تعلیق شده اند، علت دعوت از آنان در جلسه شورای شهر چیست؟ و چرا حکم صادر شده توسط شورای حل اختلاف استان اجرایی نمی شود؟ نکته دیگر این دعوت نامه، دستور کار جلسه با موضوع انتخاب هیأت رییسه موقت است، موضوعی که در هیچ جای قانون به آن اشاره نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه شورای کرمانشاه با اعضای تعلیقی/ معترضان: این جلسه غیر قانونی است

برگزاری جلسه شورای کرمانشاه با اعضای تعلیقی/ معترضان: این جلسه غیر قانونی است