مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-21سياسي

دانشگاه ها جان می گیرند/ آغوش باز تشکل های دانشجویی برای دانشجویان جدیدالورود


بعد از گذشت سه ترم کرونایی، با تسریع روند واکسیناسیون و واکسینه شدن قسمت اعظمی از جمعیت کشور و همچنین دانشجویان، موج جدید شیوع ویروس هم فروکش کرده و اخباری از احتمال حضوری شدن دانشگاه ها در ماه های آتی به گوش می رسد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، یک سال و نیم است دانشگاه های ما که به گفته مقام معظم رهبری باید محل جوشش و اوج جریان های حیاتی در کشور باشند، مگر موارد خاص، رنگ دانشجو را به خود ندیده اند.

اینگونه بود که مجازی شدن دروس و دور شدن دانشجویان از یک دیگر، گویی هویت اصلی دانشگاه ها که بر شور دانشجویان استوار بود را دچار مشکل کرده است.

با گذشت چندماه از شیوع ویروس کرونا، دانشگاه ها توانستند ظرفیت ها را به خط کنند و به شرایط پایدارتری برسند و کیفیت تدریس مجازی را بالاتر ببرند، در مقابل دانشجویان نیز با شرایط تحمیلی جدید خو گرفتند و خود را با آن وفق دادند.

اما مگر همه عمر دانشجویی مختص درس خواندن است؟  اینکه 16 آذر پسران و دخترانی نباشند که در تشکل های دانشجویی و مناظراتشان از ذیل تا صدر مسؤولان دانشگاه و کشور را از تیغ مطالبه خود رد کنند و نزدیک به انتخابات با شورشان جریان سازی کنند، اول غمی سنگین بر دل ها می نشاند و بعد نگرانی از آینده کشور و دانشگاه را در دلمان می کارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها جان می گیرند/ آغوش باز تشکل های دانشجویی برای دانشجویان جدیدالورود

دانشگاه ها جان می گیرند/ آغوش باز تشکل های دانشجویی برای دانشجویان جدیدالورود