مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-21سياسي

فعالیت بسیجیان شمالغرب شیراز در پیک پنجم کرونا


فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز، با اشاره به حضور مستمر بسیجیان در عرصه خدمت رسانی، فعالیت گروه های مختلف جهادی بسیج در شمالغرب شیراز برای مقابله با پیک پنجم کرونا را تشریح کرد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز، با اشاره به حضور مستمر بسیجیان در عرصه خدمت رسانی، فعالیت گروه های مختلف جهادی بسیج در شمالغرب شیراز برای مقابله با پیک پنجم کرونا را تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار عباس بنایی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، نیروهای بسیجی در شمالغرب شیراز حضوری موثر در راستای مقابله با شیوع همه گیری کرونا داشته و اقدامات مستمری را اجرایی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ناحیه مقاومت محمدرسول الله(ص) شیراز، بنایی گفت: با توجه به شدت گسترش پیک پنجم کرونا، جلسات مشترک قرارگاه محلات با حضور مدیران مراکز سلامت در راستای رفع موانع و اجرای هرچه بهتر طرح قرارگاه شهید سلیمانی در محدوده شمالغرب شیراز برگزار شد.

وی گفت: در این راستا 210 تیم متشکل از خواهران و برادران بسیجی در قالب تیم های مراقبتی اقدام به بیماریابی، کنترل تلفنی و حضوری افراد مبتلا و فعالیت های مراقبتی و آموزشی برای اعضای خانواده بیماران، همکاری در واکسیناسیون و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بسیجیان شمالغرب شیراز در پیک پنجم کرونا

فعالیت بسیجیان شمالغرب شیراز در پیک پنجم کرونا