مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-21اقتصادي

دعوت مس باهنر از دانش بنیان ها و فناوران برای به روز رسانی فناوری


مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر با تاکید بر اینکه فناوری مورد استفاده در این شرکت مربوط به 50 سال گذشته است، از فناوران و شرکت های دانش بنیان برای به روز رسانی فناوری در این شرکت دعوت کرد.

- مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر با تاکید بر اینکه فناوری مورد استفاده در این شرکت مربوط به 50 سال گذشته است، از فناوران و شرکت های دانش بنیان برای به روز رسانی فناوری در این شرکت دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ضیایی در اولین رویداد زنجیره با رویکرد معرفی فرصت های سرمایه گذاری، تکمیل، زنجیره ارزش صنعت مس که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به سابقه فعالیت مس سرچشمه از نیم قرن گذشته، افزود: تولیدات مس سرچشمه نزدیک به 47 سال است که در کشور عرضه می شود و تولیدات امروز که نزدیک به 300 میلیون تن در سال رسیده، به صورت کاتد صادر می شود.

وی راه اندازی مس سرچشمه باهنر را در راستای توسعه صنایع پایین دستی مس عنوان کرد و ادامه داد: این شرکت امروز یکی از صادرکنندگان مطرح در زمینه تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر است، به گونه ای که در 4 ماه امسال به اندازه کل حجم صادرات سال گذشته، صادرات داشته است؛ ولی اگرچه تناژ صادراتی آن قابل قیاس با شرکت ملی مس نیست، اما ارزش صادراتی و تنوع محصولات بالاتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مس باهنر از دانش بنیان ها و فناوران برای به روز رسانی فناوری

دعوت مس باهنر از دانش بنیان ها و فناوران برای به روز رسانی فناوری