مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-21اجتماعي

اعزام تیم های عملیاتی هلال احمر زنجان به عراق


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم عملیاتی هلال احمر این استان برای پوشش امدادی زائران اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی عازم کشور عراق شدند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم عملیاتی هلال احمر این استان برای پوشش امدادی زائران اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی عازم کشور عراق شدند.

سید قاسم موسوی ظهر امروز (30 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یک تیم عملیاتی هلال احمر استان زنجان به همراه یک دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات امدادی به عزاداران در کشور عراق اعزام شدند، اظهار کرد: این تیم از امروز به مدت 15 روز تا پایان مراسم اربعین حسینی برای ارائه خدمات امدادی به این زائران در شهر کربلا به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات مطلوب اعضای این تیم از آموزش های مورد نیاز بهره مند شده اند، ادامه داد: آشنایی با جغرافیای عراق و مسیرهای پیاده روی، آشنایی با برنامه عملیاتی و دستورالعمل اربعین از برنامه های آموزشی ارائه شده به تیم اعزامی به کشور عراق است.

موسوی با یادآوری اینکه طی سال های گذشته نیز دو تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به همراه دو دستگاه آمبولانس به مرز مهران و کشور عراق برای ارائه خدمات امدادی به زائران سیدالشهدا (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم های عملیاتی هلال احمر زنجان به عراق

اعزام تیم های عملیاتی هلال احمر زنجان به عراق