مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-21سياسي

ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود


مسأله مهم آن است که ارزش های دفاع مقدس نباید در سینه ها بماند تا پیشکسوتان با خود به زیر خاک ببرند و باید به صورت شفاهی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی صبح امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس اصفهان اظهار داشت: دلیل اینکه ما در این جا جمع شده ایم، این است که ما الگو داریم و برایمان حجت تمام است و ما با این کار ارادت خود را به کسانی که موجبات آزادی این مرز و بوم را فراهم کردند، اعلام می کنیم .

استاندار اصفهان افزود: بزرگداشت پیشکسوتان دفاع مقدس فرصت مناسبی برای ادای دین به این بزرگواران است تا مراتب تشکر و قدردانی و سپس و محبت خود را به آن بزرگواران اعلام کنیم.

وی بیان کرد: در تاریخ هر ملت و کشوری قدردانی از بزرگان آن مرز و بوم مطرح بوده و در همه تاریخ ها و فرهنگ ها این کار انجام می شود و از کسانی که در تاریخ های مختلف و در مبارزات ملی و مذهبی نقش داشته اند، در کشورهای مختلف قدردانی می شوند.

رضایی تأکید کرد: مسأله مهم آن است که ارزش های دفاع مقدس نباید در سینه ها بماند تا پیشکسوتان با خود به زیر خاک ببرند و باید و سایر دستگاه ها در جهت ترویج و نشر ارزش های دفاع مقدس دارند، موزه دفاع مقدس در هر استان برپا شده است و این اقدامات به تنهایی از موزه دفاع مقدس امکان پذیر نیست و حضور دستگاه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود

ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود