مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-21اقتصادي

اجرایی شدن 64 درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید خوزستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تاکنون 64 درصد از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان در سال جاری اجرایی شده است اما انتظار داریم شاهد عملکرد بهتری در اجرای مصوبات ستاد تسهیل باشیم.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تاکنون 64 درصد از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان در سال جاری اجرایی شده است اما انتظار داریم شاهد عملکرد بهتری در اجرای مصوبات ستاد تسهیل باشیم.

امیرحسین نظری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان که امروز، 30 شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1399 در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان، یک هزار و 671 مصوبه داشتیم که از این تعداد تاکنون یک هزار و 61 مصوبه اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه 63 درصد از مصوبات سال 99 ستاد تسهیل استان اجرایی شده است، افزود: 610 مصوبه ستاد تسهیل از سال 1399 باقی مانده که اجرایی نشده است و اکنون در مرحله اجرا قرار دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در پنج ماه نخست سال جاری، 553 مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان داشته ایم که از این تعداد تاکنون 352 مصوبه اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن 64 درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید خوزستان

اجرایی شدن 64 درصد مصوبات ستاد تسهیل تولید خوزستان