مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-21سياسي

دفاع مقدس، تجلی گاه جلوه های ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران بود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، بیانیه ای صادر کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: انقلاب اسلامی ایران نهضتی برآمده از اصل و اساس دین و شریعت نبوی مبتنی بر عزت، شرف، دینمداری و اخلاق مداری بود که پس از سال ها مبارزه با طاغوت و استبداد توسط مردمی مؤمن، متعهد و متدین و با هدایت ها و راهبری های پیامبرگونه حضرت روح الله به ثمر نشست و با برهم زدن معادلات رایج دنیوی و مادی، جهان را مات و مبهوت خویش کرد.

مستکبرین و زورمداران جهان که پس از به ثمر نشستن چنین نهضتی الهی و مردمی، احساس خطر می کردند؛ از هیچ توطئه و نقشه ای علیه مردم و نظام اسلامی ایران دریغ نکرده و در یکی از عظیم ترین و پیچیده ترین این توطئه ها، جنگی هشت ساله را به ملت مظلوم ایران توسط رژیم منحوس بعثی به راه انداختند.

اگرچه هشت سال دفاع در برابر تهاجم وحشیانه به کیان مقدس میهن و تمامیت ارضی کشور، خسارات جبران ناپذیر بسیاری از جمله از دست دادن جوان های پاک و معصومی که در جبهه های نبرد فدا شدند و یا زنان و کودکان بی گناه و بی دفاعی که در شهرها و روستاها زیر بمباران دشمن سفاک به خون خود غلطیدند؛ برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس، تجلی گاه جلوه های ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران بود

دفاع مقدس، تجلی گاه جلوه های ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران بود