مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-21سياسي

پیام بسیج اساتید دانشگاه آزاد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس


بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اعلام کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بازشناشی و مرور تاریخ هشت سال از مهمترین مقاطع الهام بخش انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ ریشه های انقلاب پربار اسلامی مان را محکم کردیم، ما در جنگ حس برادری و وطن دوستی را در نهاد یکایک مردمان بارور کردیم، ما در جنگ به مردم جهان و خصوصاً مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامی قدرتها و ابرقدرتها سالیان سال می توان مبارزه کرد.

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای بزرگی است که در هرکدام از آن روزها حادثه الهی بزرگی رقم خورده است، و بر اساس دستور خداوند متعال در قرآن به پیامبر که می فرماید آنها را به یاد ایّام الله بیانداز، ایّام الله هشت سال دفاع مقدّس را هر ساله ارج می نهیم، ایام اللهی که هر روزش از روزهای بزرگ تاریخ ساز است،و به فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی) جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه ی انقلاب شد.

ما در بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به ساحت گران سنگ شهدا و ایثارگران این عرصه و عرض ارادت و قدردانی از مردمی که پا به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام بسیج اساتید دانشگاه آزاد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام بسیج اساتید دانشگاه آزاد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس