مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-21سياسي

در حال خارج کردن آمریکایی ها از منطقه هستیم


فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز به پشتوانه نیروهای مسلح در حال خارج کردن آمریکایی ها از منطقه هستیم.

- ایسنا/بوشهر فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز به پشتوانه نیروهای مسلح در حال خارج کردن آمریکایی ها از منطقه هستیم.

سردار یدالله کشاورز ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های مردان مرد و شیرزنان جمهوری اسلامی ایرن در عرصه مقاومت، جهاد و شهادت است.

دفاع مقدس بلندترین و رساترین واژه ای است که امروز و در طول تاریخ به عنوان الگو و یک اثرگذاری مهم در جامعه از او می توان یاد کرد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس جلوه ویژه ای از اخلاق، انسان سازی و رشادت هایی بود که باید به نسل هایی که جنگ را ندیده اند گفته شود.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر در خصوص راه اندازی این تیپ بیان کرد: در دوران دفاع مقدس در استان بوشهر یگان زمینی نبود و اعزام افراد به جبهه های جنگ از استان های هم جوار انجام می گرفت اما بعد از جنگ تحمیلی نیاز ایجاد این تیپ پیاده در استان احساس شد چرا که دیگر دفاع مانند زمان جنگ خاکریزی و خطی نیست بلکه موزاییکی است و هر کس باید در محدوده خود از سرزمینش محافظت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال خارج کردن آمریکایی ها از منطقه هستیم

در حال خارج کردن آمریکایی ها از منطقه هستیم