مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-21ورزشي

آخرین بند اختلافات فیفا با دولت ایران رفع می شود؟


با وجود گذشت حدود 9 ماه از تصویب اساسنامه و حدود 6 ماه از روی کار آمدن مدیری جدید فدراسیون فوتبال، هنوز اختلاف های فیفا و دولت ایران مرتفع نشده است و ظاهرا در آخرین گام، باید غیرانتفاعی و غیردولتی بودن این فدراسیون به تصویب نمایندگان مجلس و شورای نگهبان برسد که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

در همین رابطه عصر روز گذشته جلسه مقامات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان با مسوولان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست حیدر بهاروند نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال، مهدی علی نژاد معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، احمدرضا براتی عضو هیات رییسه و رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات، حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و حمیرا اسدی رییس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون از ایران حضور داشتند.

هم چنین سارا سولمال مدیرعالی بخش حاکمیتی فدراسیون های عضو فیفا، سانجیوان رییس بخش آسیای فدراسیون های عضو فیفا، سنجر رییس بخش منطقه ای آسیای مرکزی فدراسیون های عضو AFC به همراه عصام السحیبانی و آندره واشکویچ مسئولان منطقه غرب آسیا فیفا به نمایندگی از فدراسیون جهانی و کنفدراسیون فوتبال آسیا در این ویدیو کنفرانس حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین بند اختلافات فیفا با دولت ایران رفع می شود؟

آخرین بند اختلافات فیفا با دولت ایران رفع می شود؟