مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-21بين الملل

برجام محور دیدار لودریان با همتایان چینی و روسی اش


وزیر امورخارجه فرانسه گفت که در دیدارهای پیش رو با همتایان خود از روسیه و چین درباره برنامه جامع اقدام مشترک رایزنی خواهد کرد.

- وزیر امورخارجه فرانسه گفت که در دیدارهای پیش رو با همتایان خود از روسیه و چین درباره برنامه جامع اقدام مشترک رایزنی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، ژان ایو لودریان وزیر امورخارجه فرانسه در یک کنفرانس خبری پس از ورود به نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت که قرار است در جریان این سفر با سرگیی لاوروف و وانگ یی وزیران امورخارجه روسیه و چین دیدار کند.

لودریان همچنین تصریح کرد: با همتایان خود از روسیه و چین، به ویژه وزیر امورخارجه روسیه درباره توافق هسته ای با ایران رایزنی خواهم کرد.

وی در ادامه گفت که تحولات افغانستان و اوکراین نیز از دیگر موضوعات مورد بحث در جریان دیدارهایش با لاوروف و وانگ یی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژان ایو لودریان نیمه شب سه شنبه (امروز) نیز با اعلام خبر دیدارش با حسین امیرعبدللهیان وزیر امورخارجه کشورمان در نیویورک گفت که زمان علیه هرگونه توافق هسته ای احتمالی با تهران می گذرد و با گذشت زمان، ایران به فعالیت های هسته ای خود سرعت می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام محور دیدار لودریان با همتایان چینی و روسی اش

برجام محور دیدار لودریان با همتایان چینی و روسی اش