مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-21دانش

لزوم متوازن سازی سرانه آموزش عالی دولتی در همه کشور


رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: در ظرفیت های آموزشی گاهی اوقات امکان دارد برخی از نکات را فراموش کنیم؛ به عنوان مثال ما در خوزستان باید سهم آموزش عالی دولتی و سهم آموزش عالی غیردولتی را در نظر بگیریم و با متوسط کشوری مقایسه کنیم.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: در ظرفیت های آموزشی گاهی اوقات امکان دارد برخی از نکات را فراموش کنیم؛ به عنوان مثال ما در خوزستان باید سهم آموزش عالی دولتی و سهم آموزش عالی غیردولتی را در نظر بگیریم و با متوسط کشوری مقایسه کنیم.

سرانه آموزش عالی دولتی در کل کشور باید متوازن باشد که با تنظیم ظرفیت ها امکان پذیر است.

محمدرضا عصاری در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که مهم ترین نیازهای آموزش عالی امروز کشور چیست؟ اظهار کرد: در امر آموزش عالی ما باید چند کمبود و یا به گونه ای ترمیم را بیان کنیم که یکی از آن ها مهارتی کردن دانشگاه ها و توجه به اشتغال دانشجویان است که باید حتما یکی از دستور کارهای اصلی در نظر گرفته شود.

البته کووید 19 برنامه های دانشگاه را در آموزش کاربردی و مهارتی کردن دانشگاه ها با کمی تاخیر روبرو کرد اما نباید موجب فراموشی شود.

لزوم توجه به ظرفیت آموزش مجازی وی با اشاره به دیگر موضوع مهم در آموزش عالی افزود: نکته دوم این است که با وجود کووید 19 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم متوازن سازی سرانه آموزش عالی دولتی در همه کشور

لزوم متوازن سازی سرانه آموزش عالی دولتی در همه کشور