مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-21اجتماعي

آمادگی مدارس کرمانشاه برای بازگشایی/ 92 درصد فرهنگیان ایمن شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دانش آموزان پایه هفتم تا دوازدهم خواست هر چه سریع تر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند و گفت: مدارس استان باری دیگر ضدعفونی و گندزدایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجید یزدان پناه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: واکسیناسیون نوبت دوم جامعه فرهنگیان استان کرمانشاه، معلمان، پرسنل اداری، آموزشی، سریداران، خدمت گذران، مدارس غیردولتی، آموزشگاه ها در حال پایان است و تاکنون در مجموع بالغ بر 92 درصد با تزریق دز دوم، ایمن شده اند.

وی بحث واکسیناسیون دانش آموزان را نوید بخش روزهای خوب و بازگشت مهر تحصیلی در مدارس دانست و گفت: واکسیناسیون دانش آموزان از پایه هفتم تا دوازدهم بدون نوبت در استان در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از خانواده ها خواست بحث واکسیناسیون خود و فرزندانان را جدی بگیرند و افزود: تاکنون حدود 10 تا 15 درصد جمعیت دانش آموزی 12 تا 18 سال با مراجعه به مراکز، واکسن کرونا تزریق کرده اند.

* مدارس استان ضدعفونی شد وی از آمادگی برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: تمامی مدارس در سطح استان، شهرستان ها و مناطق باری دیگر ضدعفونی و گندزدایی شده و مراحلی که طی دو ماه گذشته توسط ستاد مهر رصد شده آماده تدریجی حضور دانش آموزان در مدارس استان را بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مدارس کرمانشاه برای بازگشایی/ 92 درصد فرهنگیان ایمن شدند

آمادگی مدارس کرمانشاه برای بازگشایی/ 92 درصد فرهنگیان ایمن شدند