مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-21ورزشي

منطقه حاشیه ای «اسلام آباد» صاحب زمین ورزشی چندمنظوره می شود


حداث زمین ورزشی چندمنظوره را پروژه مهم در جهت افزایش سرانه ورزشی شهر و بخصوص منطقه کم برخوردار اسلام آباد دانست و گفت: ضمن بررسی و رفع مشکلات این منطقه محروم اقدامات در راستای افزایش سرانه های ورزشی این منطقه در دستورکار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی، نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه بازدید از منطقه اسلام آباد، به خبرنگار فارس، گفت: در این بازدیدو دیدارمحلی مشکلاتی احصاء و با تحقق آنها بخشی از نیازها و خواسته های مردم و ساکنان این منطقه مرتفع شد.

وی در خصوص پیگیری ها و اقدامات انجام شده در این بازدید افزود: حفاری و ایجاد انشعاب فاضلاب، جدول و پله گذاری، جمع آوری ایستگاه نخاله های فضای سبز، بهسازی و راه اندازی زمین ورزشی داخل پارک آزادگان، دیوارکشی کوچه یوسفی، بهسازی زمین ورزشی و ارائه امکاناتی همچون توپ و تور والیبال برای زمین ورزشی جنب پارک، تملک چهار باب ملک واقع در طرح ساماندهی از جمله مواردی بود که به مدیر منطقه ارجاع و اقدامات لازم در جهت نیاز شهروندان صورت گرفت.

رحیمی بیان کرد: هم اکنون انشعابات خط فاضلاب با همکاری مدیر آبفای شهرستان و همکارانشان در خیابان های احمد کافی و خیابان حسینی بن بست اول، کوچه پورغلامی و فرعی های آن در اولویت قرار گرفته و بعضآ انجام شده و انشعابات فرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه حاشیه ای «اسلام آباد» صاحب زمین ورزشی چندمنظوره می شود

منطقه حاشیه ای «اسلام آباد» صاحب زمین ورزشی چندمنظوره می شود