مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-21سياسي

خدابخشی: دولت برای متناسب سازی حقوق به مجلس لایحه دهد


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که دولت برای متناسب سازی حقوق به مجلس شورای اسلامی لایحه دهد، مجلس هم آمادگی دارد که این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

- نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که دولت برای متناسب سازی حقوق به مجلس شورای اسلامی لایحه دهد، مجلس هم آمادگی دارد که این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه استارت موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان زده شد پیگیری هایی صورت گرفت و در نهایت حکم خوبی برای همسان سازی حقوق در برنامه ششم آورده شد منتهی دولت قبلی با آن مخالفت کرد حتی صحبت هایی با شورای نگهبان انجام داد و گفت که نمی تواند این حکم را ارجاع دهد در نهایت بعد از برگشت بین دولت و مجلس شورای اسلامی عبارت همسان سازی به متناسب سازی حقوق بازنشستگان به شاغلان تغییر کرد.

وی ادامه داد: قرار بود دولت در طول اجرای برنامه ششم توسعه متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان را اجرا کند تا حقوق آنها همسان شود برهمین اساس دولت هر سال مبالغی در بودجه عمومی در نظر می گرفت تا متناسب سازی را اجرایی کند.

البته که بازنشستگان از این مبالغ دولت برای متناسب سازی، رضایت کافی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدابخشی: دولت برای متناسب سازی حقوق به مجلس لایحه دهد

خدابخشی: دولت برای متناسب سازی حقوق به مجلس لایحه دهد