مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-21پزشكي

3فوتی و 5 آسیب نخاعی، حاصل گردو تکانی در همدان


مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای استان همدان از فوت سه نفر در حادثه گردو تکانی خبر داد و گفت: روند تعداد حادثه دیدگان و فوت شدگان بر اثر گردو تکانی همچنان در حال افزایش است.

- ایسنا/همدان مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای استان همدان از فوت سه نفر در حادثه گردو تکانی خبر داد و گفت: روند تعداد حادثه دیدگان و فوت شدگان بر اثر گردو تکانی همچنان در حال افزایش است.

دکتر حبیب الله معصومی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دو نفر از قربانیان گردو تکانی در شهرستان تویسرکان و یک نفر نیز مربوط به نهاوند است.

وی اضافه کرد: تاکنون 73 نفر بر اثر حادثه گردوتکانی مصدوم شده اندو این آمار تا اول وقت امروز بوده و قطع به یقین آمار حوادث گردوتکانی با توجه به فصل گردوتکانی روزانه در حال تغییر است.

وی همچنین گفت: در مجموع در بیمارستان های استان همدان 73 نفر مراجعه مصدوم گردو تکانی داشتیم که از این تعداد 48 نفر بستری شدند.

دکتر معصومی خاطرنشان کرد: تا کنون 5 نفر از ناحیه نخاع دچار آسیب شدند که برای بررسی قطعی نخاعی در آنها معاینات در حال انجام است و قطعی نخاع در آنها قطعیت ندارد.

وی در پایان نسبت به گردوتکانی و عدم توجه به هشدارها اظهار نگرانی کرد و گفت: در گذشته تنها راه گردو تکاندن به روش سنتی و بالا رفتن از درخت بود اما در حال حاضر با پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3فوتی و 5 آسیب نخاعی، حاصل گردو تکانی در همدان

3فوتی و 5 آسیب نخاعی، حاصل گردو تکانی در همدان