مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-21سياسي

احیاء روحیه زمان جنگ، پیروزی انقلاب اسلامی را در تمام صحنه ها به دنبال دارد


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: احیاء روحیه زمان جنگ در شرایط کنونی نیز راهگشا است و پیروزی انقلاب اسلامی در تمام صحنه ها را به دنبال دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: احیاء روحیه زمان جنگ در شرایط کنونی نیز راهگشا است و پیروزی انقلاب اسلامی در تمام صحنه ها را به دنبال دارد.

حجت الاسلام رضا نوری، 30 شهریورماه، در آیین تجلیل سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس خراسان شمالی که در محل مصلی بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی یک معجزه بود، افزود: ملت ما در زمان جنگ قیام کردند و بعد از آن ترس و وحشت را از خود دور کردند.

وی با تأکید براینکه ملت ما در زمان جنگ توجهی به هیاهوهای زمانه نداشتند، اضافه کرد: رزمندگان در جبهه های جنگ هیچگونه توجهی به تهدیدهای دشمنان نداشتند و تهدیدهای دشمنان برای رزمندگان موضوع بی ارزشی بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اولین قدم شکست را ترس دانست و تصریح کرد: ملت ما در زمان جنگ به امام و پیشوایشان ایمان آوردند و پس از ایمان نیز با تمام قوا وارد میدان عمل شدند.

نوری با اشاره به اینکه توکل به خدا یکی از مهم ترین دلایل پیروزی دفاع مقدس بود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) روحیه جهادی بالایی داشتند و اگر امروز نیز همان روحیه جهادی در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء روحیه زمان جنگ، پیروزی انقلاب اسلامی را در تمام صحنه ها به دنبال دارد

احیاء روحیه زمان جنگ، پیروزی انقلاب اسلامی را در تمام صحنه ها به دنبال دارد