مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-21اقتصادي

کشت بسیاری از محصولات کشاورزی در استان همدان توجیه ندارد


مدیرعامل آب منطقه ای استان همدان نسبت به فشار بی رویه بخش کشاورزی بر آب های زیرزمینی هشدار داد و گفت: کشت بسیاری از محصولات کشاورزی دیگر توجیه ندارد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل آب منطقه ای استان همدان نسبت به فشار بی رویه بخش کشاورزی بر آب های زیرزمینی هشدار داد و گفت: کشت بسیاری از محصولات کشاورزی دیگر توجیه ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور ستوده امروز در آیین اختتامیه دومین دوره و افتتاحیه سومین دوره طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) افزود: مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی از مشکلات استان است، در بخش شرب نیز به علت هزینه زیاد تامین آب، باید به درست مصرف کردن آب توجه شود.

وی تصریح کرد: واژه آب در مدرسه از اولین کلماتی است که آموزش داده می شود و امروز باید برای حفظ آن آموزش داشته باشیم.

ستوده اضافه کرد؛ آب کالایی اقتصادی و استراتژیک و از شاخص های اصلی توسعه کشورهاست، آب با خود تمدن می آورد و باید همه در هر مسئولیتی برای حفظ آب تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: حال آب در استان و کشور خوب نیست و خشکسالی بی سابقه ای را شاهد هستیم، میانگین بارندگی در استان 340 لیتر بر ثانیه است که یک سوم میانگین بارندگی جهانی است.

ستوده بیان کرد: باید آب را از لحاظ برداشت و مصرف مدیریت کنیم، جمعیت در حال افزایش است و آب در تمامی زیرساخت ها نقش مهمی دارد، شش میلیارد مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت بسیاری از محصولات کشاورزی در استان همدان توجیه ندارد

کشت بسیاری از محصولات کشاورزی در استان همدان توجیه ندارد