مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-21سياسي

رییسی: نظام ما قدسی است/ هرحکمی برخلاف موازین شرع باشد از درجه اعتبار ساقط است


سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری تاکید کرد: در این نظام همه امور با دین تنظیم شده و در راس آن نیز فردی قرار دارد که نایب امام عصر(عج) است که قدسیت خود را از جانشینی رسول خدا(ص) گرفته و همین نیابت از حجت خدا باعث قدسیت نظام و همه مراتب دیگر تحت امر او شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید ابراهیم رییسی رییس جمهور روز سه شنبه و در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در آیین تجلیل و تکریم سراسری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار داشت: رمز ماندگاری نام شهیدان و ایثارگران ما در دفاع مقدس، دفاع از حریم و حرم و دفاع از مبانی انقلاب اسلامی در این است که این عزیزان خودشان نیز قدسی شدند و این ماندگاری برای اخلاص در عمل آنها است.

رییس جمهور در ابتدای سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، برگزاری نمایشگاه و مراسم تجلیل از شهدا را برای نسل امروز و آینده درس آموز عنوان کرد و افزود: این حرکت عظیم در تجلیل از شهیدان و خانواده شهدا اقدامی در جهت مصون سازی نسل جوان است و راه صیانت بخشی به نسل امروز و آینده، معرفی عاشورا و امتداد دادن به آن است.

رییسی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جنگ ها و نبردهای زیادی در طول تاریخ و در نقاط مختلف جهان اتفاق افتاده اما باید دید کدامیک از آنها مقدس بوده است، اظهار داشت: نظامات حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: نظام ما قدسی است/ هرحکمی برخلاف موازین شرع باشد از درجه اعتبار ساقط است

رییسی: نظام ما قدسی است/ هرحکمی برخلاف موازین شرع باشد از درجه اعتبار ساقط است