مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-21ورزشي

نقش یک فرد سیاسی در انتخاب معاونان/ سفارش شده ها در راه وزارت ورزش!


فردی که در سالهای اخیر نقش پررنگی در انتخاب برخی مسئولان ورزش داشته، در دولت جدید هم این روند را دامه داده و برخی افراد را برای نشستن روی صندلی های وزارت ورزش حمایت کرده است! - فردی که در سالهای اخیر نقش پررنگی در انتخاب برخی مسئولان ورزش داشته، در دولت جدید هم این روند را دامه داده و برخی افراد را برای نشستن روی صندلی های وزارت ورزش حمایت کرده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازکسب اطلاع کرد یکی از افراد سیاسی بانفوذ که در سالهای اخیر تصمیماتی را هم برای ورزش گرفته و افرادی را هم در بخش های مختلف سفارش کرده و به کار گمارده است، نقش پررنگی در انتخاب معاونان و مسئولان وزارت ورزش دارد.

البته این فرد در سفارش مدیران و مسئولان به وزیر ورزش تنها نیست و برخی نهادها و ستادها هم در این توصیه ها دخیل هستند و افرادی را برای مسئولیت های مختلف به حمید سجادی دیکته کرده اند تا اختیار عمل را از وزیر ورزش بگیرند.

معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، معاونت توسعه ورزش بانوان، معاونت امور جوانان، معاونت امور حقوقی، مجلس و استان ها، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دفتر حوزه وزارتی، اداره کل حراست، اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی و معاونت توسعه مدیریت و منابع از جمله مهمترین مسئولیت هایی هستند که حمید سجادی باید مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش یک فرد سیاسی در انتخاب معاونان/ سفارش شده ها در راه وزارت ورزش!

نقش یک فرد سیاسی در انتخاب معاونان/ سفارش شده ها در راه وزارت ورزش!