مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-21پزشكي

ورزشکاران خراسان رضوی در طرح اهداء خون جامعه ورزش شرکت کنند


رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی از ورزشکاران استان جهت شرکت در پویش اهداء خون ورزشکاران جهت تامین بانک خونی مورد نیاز بیماران کشور دعوت کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی از ورزشکاران استان جهت شرکت در پویش اهداء خون ورزشکاران جهت تامین بانک خونی مورد نیاز بیماران کشور دعوت کرد.

رضا گلدوزیان در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل محدودیت های اجتماعی، میزان اهداء خون و ذخایر گروه های مختلف خونی کاهش چشمگیری داشته است.

در یکی دو سال اخیر و پس از پیداش ویروس کرونا، نیاز بیشتر به فرآورده های خونی و نیاز همیشگی به خون برای بیماران مختلف بیشتر به چشم آمده است.

از آنجا که ورزشکاران همیشه در کمک به هم نوعان خود در عرصه های مختلف پیشتاز بوده و به جوانمردی و پهلوانی شهرت دارند، از جامعه ورزش دعوت می کنیم در این پویش خداپسندانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در آستانه اربعین حسینی اجرا می شود، شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه اهداء خون نه تنها ضرری برای اهداکننده ندارد، بلکه باعث تحریک سیستم خونسازی بدن و فعالیت بیشتر آن و تولید سلول های جدید خونی می شود، افزود: خون ماده ای است که هیچ جایگزینی ندارد و هر فرد با اهداء خون خود می تواند جان هم نوع خود را نجات دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران خراسان رضوی در طرح اهداء خون جامعه ورزش شرکت کنند

ورزشکاران خراسان رضوی در طرح اهداء خون جامعه ورزش شرکت کنند