مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-21سياسي

سازمان ها و ادارات همدان بر وظایف خود دخیل باشند


مسئولیت پذیری اصل مهمی است که بر آن تأکید داریم و سازمان ها و ادارات همدان باید دخیل بر وظایف خود باشند.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان گفت: مسئولیت پذیری اصل مهمی است که بر آن تأکید داریم و سازمان ها و ادارات همدان باید دخیل بر وظایف خود باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محمدی سه شنبه 30 شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان و فرمانده انتظامی شهرستان همدان، با اشاره به اینکه چهار اصل را در استان همدان معیار خود کرده و آن را تسری می دهیم، مطرح کرد: یکی از این قواعد این است که اصل را بر پیش بینی و پیشگیری بگذاریم چراکه معاندین نظام راحت از کنار مباحث عبور نمی کنند، هماهنگی و انسجام دومین اصل است که این قضیه در نیروهای نظامی و انتظامی و شورای تأمین استان مثال زدنی است و همه برادر وار کنار هم قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه همدان نقطه امنی در کشور است و این نتیجه زحمات و رصدهای پی در پی نیروهای نامبرده است، افزود: خوشبختانه در کنار استفاده از ظرفیت های قانونی، مجموعه منسجم و هماهنگی به عنوان دستگاه قضا را داریم که در همه حال همراهمان است.

محمدی اضافه کرد: مسئولیت پذیری اصل آخر است و اصل را بر این گذاشته ایم که سازمان ها و ادارات همدان باید دخیل بر وظایف خود باشند که نتیجه این قضیه شهرستان 700 هزارنفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ها و ادارات همدان بر وظایف خود دخیل باشند

سازمان ها و ادارات همدان بر وظایف خود دخیل باشند