مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-21اقتصادي

فعالیت 270 شرکت دانش بنیان در البرز


رییس انجمن شرکت های دانش بنیان استان البرز گفت: شرکت های دانش بنیان عضو اتاق بازرگانی و انجمن شرکت های دانش بنیان البرز برای استفاده از تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری استان معرفی می شوند.

- ایسنا/البرز رییس انجمن شرکت های دانش بنیان استان البرز گفت: شرکت های دانش بنیان عضو اتاق بازرگانی و انجمن شرکت های دانش بنیان البرز برای استفاده از تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری استان معرفی می شوند.

فائق زرافشان در دومین نشست هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان البرز با اشاره به تسهیلات پرداختی از سوی صندوق پژوهش و فناوری اظهار کرد: شرکت های دانش بنیانی که کارت عضویت اتاق بازرگانی البرز و انجمن شرکت های دانش بنیان استان را دریافت کنند، از سوی انجمن برای استفاده از خدمات صندوق پژوهش و فناوری البرز مانند اعطای تسهیلات معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با اشاره به اهمیت راه اندازی کارخانه یا محل فعالیت مجموعه های جدید تولیدی و صنعتی دانش بنیان در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی البرز گفت: در این مورد مذاکراتی با شهرک صنعتی امید البرز انجام شده است تا در صورت حصول نتیجه به شرکت های مورد تایید انجمن شرکت های دانش بنیان البرز زمین هایی برای راه اندازی کارخانه اعطا شود و البته در این مورد برای متقاضیان شرایط تخفیفی در خرید زمین هم لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 270 شرکت دانش بنیان در البرز

فعالیت 270 شرکت دانش بنیان در البرز