مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-21سياسي

آرمان های الهی بدون ایثار و شهادت در جامعه محقق نمی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: طبیعتاً تحقق آرمان های الهی در جامعه بدون جهاد، ایثار، شهادت و بدون فدا کردن بعضی از افراد این آرمان ها درجامعه محقق نمی شد.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: طبیعتاً تحقق آرمان های الهی در جامعه بدون جهاد، ایثار، شهادت و بدون فدا کردن بعضی از افراد این آرمان ها درجامعه محقق نمی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی سه شنبه 30 شهریور در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، اظهار کرد: اگر امروزه این آرمان های الهی تمدن بشر زنده است، امروز این مقدسات وجود دارد و یا حرفی از معارف اسلامی آورده می شود به خاطر این است که هنوز دین سرپاست و معنویت هم برای بشر دغدغه ای شده است .

وی افزود: به طور قطع معنویت و دین اسلام برای انقلاب اسلامی و پیشکسوتان بسیار حائز اهمیت است چراکه خون دل هایی برای به دست آوردن آن کشیدند و برایشان بسیار تأثیرگذار بوده است.

شعبانی موثقی یادآورشد: در دوره قبل از انقلاب معنویت و دین در خاورمیانه تقریباً به حاشیه می رفت که پیشکسوتان با فداکاری و تلاش خود این دین، معنویت و آرمان ها را برایمان زنده کرده و به اسلام بازگرداندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان های الهی بدون ایثار و شهادت در جامعه محقق نمی شود

آرمان های الهی بدون ایثار و شهادت در جامعه محقق نمی شود