مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-21سياسي

ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی تبریز اجرا می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی و مراکز فرهنگی شهرداری تحت عنوان «فرهنگ مقاومت و پایداری» خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی و مراکز فرهنگی شهرداری تحت عنوان فرهنگ مقاومت و پایداری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رویکرد حفظ ارزش های معنوی و آرمان های شهدا برگزار می کند که بخش قابل توجهی از این برنامه ها به دلیل قرار گرفتن در شرایط کرونا، به فضای مجازی اختصاص دارد.

وی تکریم و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس، نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت و حضور گسترده شهروندان در بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس از طریق فضای مجازی در روزهای مصادف با محدودیت های بحران کرونا را از اهداف ویژه برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وی فضاسازی و هویت بخشی جلوه بصری با استفاده از نمادها و المان های دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و پیشکسوتان، پخش سرودهای حماسی و دفاع مقدس در معابر و میادین، عصرهای مقاومت (شعرخوانی مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی تبریز اجرا می شود

ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی تبریز اجرا می شود