مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-21سياسي

جوانی که به جای کارمند شدن کارآفرین شد


مجتبی توکلی مانند بسیاری از جوانان لرستانی چند سال از عمر خود را برای پیدا کردن شغل دولتی صرف کرد تا اینکه در سال 97 تصمیم گرفت وارد حوزه پرورش قارچ شود و امروز پس از سه سال فعالیت توانسته برای 15 نفر دیگر نیز شغل ایجاد کند.

- خبرگزاری فارس لرستان- محمد عبدالله زاده: به علت سیاست های غلط آموزشی طی دهه های گذشته امروز شاهد هستیم که بسیاری از جوانان در رشته های نظری فارغ التحصیل شده اند و با توجه به بازار کار محدود این رشته ها شاهد جمعیت بالایی بیکار بدون مهارت در کشور هستیم.

اما هستند جوانانی که با فراموش کردن پشت میز نشینی به سراغ کارهای تولیدی می روند و پس از زمانی محدود به موفقیت می رسند و باعث ایجاد اشتغال برای دیگران نیز می شوند.

  مجتبی توکلی جوان 32 ساله الیگودرز مانند بسیاری از هم سن سال هایش برای تحصیل به سراغ رشته های نظری می رود و با مدرک کارشناسی حسابداری فارغ تحصیل می شود.

او نیز مانند بیشتر فارغ التحصیلان رشته های نظری پس از پایان دانشگاه به سراغ کارهای دولتی می رود و حدود 6 سال از عمر خود را صرف پیدا کردن یک شغل دولتی می کند.

اما در سال 97 پس از حضور در خانه دوستش متوجه می شود که میزبان در طول مهمانی چندین مرتبه به زیرزمین می رود و هر بار با تعدادی قارچ بیرون می آید همین موضوع باعث می شود که او نسبت به کشت و کار قارچ کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی که به جای کارمند شدن کارآفرین شد

جوانی که به جای کارمند شدن کارآفرین شد