مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-21حوادث

دستگیری 8 سوداگر مرگ و کشف 2 قبضه اسلحه در چهارمحال و بختیاری


طی 24 ساعت گذشته با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان های شهرکرد و لردگان 8 سوداگر مرگ دستگیر و 2 قبضه اسلحه و مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر کشف شد.

- علی تابش فرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته، طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر، توسط عوامل انتظامی در سطح شهرستان لردگان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان ادامه داد: در اجرای این طرح، یک توزیع کننده موادمخدر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر کشف شد، اظهار داشت: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر در نوبت های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

دستگیری هفت سوداگر مرگ و کشف 2 قبضه اسلحه در شهرکرد کورش بهرامی نیز در گفت وگو با فارس گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان شهرکرد به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: در راستای اجرای این طرح هفت نفر دستگیر شدند و 15 گرم ماده مخدر هرویین ، 6 گرم شیشه ، 27 گرم تریاک، 2 قبضه اسلحه شکاری کشف و  4 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 8 سوداگر مرگ و کشف 2 قبضه اسلحه در چهارمحال و بختیاری

دستگیری 8 سوداگر مرگ و کشف 2 قبضه اسلحه در چهارمحال و بختیاری