مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-21سياسي

بسیج چگونه به بهتر شدن اقتصاد کمک می کند؟


بسیج از ظرفیت های کم نظیری برای حضور مؤثر در عرصه های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دفاعی برخوردار است که البته این توانمندی ها در هر عرصه متفاوت و دارای اثربخشی متفاوت است.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ رهبر معظم انقلاب در جریان دیدار جمعی از بسیجیان با ایشان فرمودند؛ بسیج می تواند دستگاه های مسئول را، هم در جهت دهی، هم در هدف گذاری، هم در عمل یاری بدهد.

ایشان در ادامه افزودند؛ مثل همین وقتی که جلو افتاد، وقتی این نیروی جوان و پیش ران، حرکت صحیح خودش را دنبال کرد، آن آدم ناامید و افسرده هم بانشاط می شود و امیدوار می شود.

مصادیق حضور بسیج در عرصه اقتصادی کدامند؟ بدیهی است که بسیج نباید و نمی تواند تمام مسئولیت دستگاه های ذیربط در این زمینه را بر عهده بگیرد، اما همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ بسیج حداقل می تواند به عنوان مُکمل در مورد جهت دهی، هدف گذاری و نهایتاً در عمل به شکل مستقیم و غیرمستقیم ایفای نقش  کند.

اقداماتی که اتفاقاً از تنوع و گستردگی قابل توجهی برخوردار است که  در گفت وگو با کارشناس ارشد مدیریت استان مرکزی به برخی از این اقدامات اشاره شده است.

احمدرضا هدایتی ارشناس ارشد مدیریت استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: کمک به ایجاد و توسعه تعاونی ها و تشکل های اقتصادی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج چگونه به بهتر شدن اقتصاد کمک می کند؟

بسیج چگونه به بهتر شدن اقتصاد کمک می کند؟