مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-21بين الملل

پوتین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نمی کند


در پی تحریم واکسن اسپوتنیک وی به عنوان واکسن قابل قبول کرونا از سوی سازمان ملل، پوتین قرار نیست در مجمع عمومی این سازمان شرکت کند.

- در پی تحریم واکسن اسپوتنیک وی به عنوان واکسن قابل قبول کرونا از سوی سازمان ملل، پوتین قرار نیست در مجمع عمومی این سازمان شرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع متعددی تایید کردند که ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه قرار نیست برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کند؛ شرکت کنندگان در این نشست باید حداقل یک دوز از واکسن کرونا را زده باشند.

در همین حال، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز روز دوشنبه گفته بود که هنوز مشخص نیست آیا پوتین به صورت مجازی در این نشست شرکت می کند یا خیر.

اما یکسری از منابع نزدیک اعلام کردند که علت این عدم حضور از سوی پوتین در مجمع عمومی امتناع سازمان بهداشت جهانی از تایید واکسن روسی اسپوتنیک وی است که تنها واکسن در دسترس در روسیه است.

ایوان کوریا ، استاد علوم سیاسی در دانشگاه اروپایی در سن پترزبورگ گفت: این مساله در مورد افراد واکسینه شده در مقابل غیر واکسینه شده ها نیست بلکه در مورد شیوه تبعیض آمیز علیه واکسینه شدن توسط واکسن اسپوتنیک وی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نمی کند

پوتین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت نمی کند