مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-21سياسي

زمان برگزاری ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات اعلام شد


دبیر اجرایی و دبیر کمیته راهبری ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات زمان برگزاری این رویداد را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صیانت از سلامت دست اندرکاران و مخاطبان، به هفته چهارم آبان ماه منتقل شد و از 24 تا 28 آبان به صورت مجازی با مجموعه ای از نشست های علمی، پژوهشی و ترویجی در حوزه های مختلف علوم اطلاعات برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این کنگره با موضوع ما و تحول دیجیتال: راهبردهای تحول دیجیتال در کتابخانه ها، آرشیوها و موزه ها در روز دوشنبه 24 آبان مصادف با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار از ساعت 9 تا 12 خواهد بود و پس از آن با پنل افتتاحیه با دبیری خانم دکتر صمیعی، دبیر علمی کنگره، ادامه می یابد.

سایر پنل ها نیز از همان روز تا 27 آبان در فضای ادوبی کانکت انجمن برگزار می شود که اطلاعات دقیق زمان و موضوع پنل ها به زودی توسط دبیر علمی کنگره، خانم دکتر صمیعی، اعلام می شود.

دبیر اجرایی و دبیر کمیته راهبری کنگره متخصصان علوم اطلاعات در ادامه گفت: روز 28 آبان، پس از اجرای پنل ایده ها و تجربه ها(تاک) از ساعت 9 تا 12، برنامه اختتامیه کنگره و اهدای جوایز ملی انجمن را خواهیم داشت و پس از اتمام برنامه های کنگره از ساعت 16 تا 18 نیز مراسم انتخابات اعضای هیئت مدیره دوره هشتم انجمن به صورت مجازی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات اعلام شد

زمان برگزاری ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات اعلام شد