مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-21فرهنگي

رقابتی برگزار شدن بخش عکس جشنواره «ایثار»/ مهلت فراخوان تمدید شد


دبیر بخش هنرهای تجسمی نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» با اعلام اینکه بخش عکس این جشنواره به صورت رقابتی و سراسری برگزار می شود، - دبیر بخش هنرهای تجسمی نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری ایثار با اعلام اینکه بخش عکس این جشنواره به صورت رقابتی و سراسری برگزار می شود، از تمدید مهلت فراخوان این بخش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو محدود بودن فعالیت های هنری مهلت ارسال آثار در تمامی بخش ها تا تاریخ 10 مهرماه 1400 تمدید شد.

رییس اداره هنرهای تجسمی و ادبی بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: استقبال هنرمندان تا این مقطع از جشنواره بسیار تحسین برانگیز و نشان دهنده وفادار و علاقه مند بودن اهل هنر به حوزه ایثار و شهادت است.

امید است با کمک هنرمندان این دیار، بتوانیم آنطور که شایسته است به معرفی شهیدان، ایثارگران، جانبازان و مدافعان سلامت بپردازیم.

جلوه های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس ، جلوه های ایثار و شهادت در دوره معاصر (ایثار اجتماعی) ، جلوه های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی و جلوه های ایثار و شهادت در آثار اقتباسی از رویدادهای واقعی موضوعات بخش عکس نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری ایثار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابتی برگزار شدن بخش عکس جشنواره «ایثار»/ مهلت فراخوان تمدید شد

رقابتی برگزار شدن بخش عکس جشنواره «ایثار»/ مهلت فراخوان تمدید شد