مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-21سياسي

انتقاد عضو شورای شهر تهران از واگذاری باغی 4000 متری به نماینده ادوار مجلس ششم


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از واگذاری باغی 4000 متری به یکی از نمایندگان ادوار مجلس ششم در مدیریت شهری گذشته خبر داد.

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از واگذاری باغی 4000 متری به یکی از نمایندگان ادوار مجلس ششم در مدیریت شهری گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی در تذکری در سیزدهمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به مناقصه 18 میلیاردی در منطقه 8 برای احداث پنج مسیر دوچرخه، گفت: من فکر می کنم بحث دوچرخه سواری در تهران سیاست شکست خورده ای بوده و به اهداف خودش نرسیده است.

متاسفانه این سیاست در دوره ما نیز ادامه پیدا کرده است.

در حالی که ما برای یک میلیارد تومان در مناطق محروم و جنوبی تهران که می تواند در زندگی مردم اثر زیادی بگذارد، معطل هستیم و فقط در یک منطقه احداث پنج مسیر دوچرخه را 18 میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شده است.

وی افزود: اساسا توپوگرافی تهران مناسب توسعه افراطی دوچرخه سواری نیست، قطعا با اصل آن نمی شود مخالفت کرد که در بعضی از مناطق مناسب است اما با این هزینه کرد جز اینکه خیابان ها باریک شود و مسیری برای موتورسواران ایجاد شود، نتیجه دیگری ندارد.

مشابه همین اتفاق در منطقه 3 نیز افتاده است؛ فارغ از اینکه برای مسیر دوچرخه خیابان میرداماد سه میلیارد هزینه شده، قراردادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر تهران از واگذاری باغی 4000 متری به نماینده ادوار مجلس ششم

انتقاد عضو شورای شهر تهران از واگذاری باغی 4000 متری به نماینده ادوار مجلس ششم