مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-21اقتصادي

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز 1400 چگونه انجام دهیم؟


تا به حال برایتان پیش آمده که قصد داشته باشید خودروی خود را به فروش برسانید؟ یا به علت رانندگی خوبی که داشتید، بخواهید تخفیف بیمه شخص ثالث را به خودروی جدیدتان منتقل کنید؟ در حقیقت این تخفیفات آنقدر دلچسب هستند که در زمان خرید خودروی جدید، - به فکر انتقال دادن آن می افتید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیمه دات کام، انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث مخصوصا برای کسانی که قوانین را رعایت کرده و در صورت بروز تصادفی که مقصر بوده اند پرداخت هزینه خسارت را شخصا بر عهده گرفته اند، در زمان فروش خودروی قدیمی و خرید اتومبیل جدید بسیار اهمیت دارد.

در ادامه با ما همراه باشید، تا شرایط انتقال بیمه شخص ثالث را بدانید.

بیمه شخص ثالث خودرو، همانطور که از نام آن پیداست خسارت هایی که اتومبیل، به اشخاص ثالث و اموال آن ها وارد می کند را پوشش می دهد.

بیمه شخص ثالث، در بسیاری از کشورها از جمله ایران الزامی است؛ به عبارتی همه اشخاصی که رانندگی می کنند، ملزم به خرید بیمه شخص ثالث هستند.

عامل تاثیرگذار بر بیمه شخص ثالث، تخفیف عدم خسارت بیمه است یعنی به تعداد سالی که بیمه گزار از بیمه گر خسارت دریافت نکرده باشد، در هنگام تمدید بیمه نامه می تواند از شرکت بیمه گر تخفیف بگیرد و مبلغ تخفیف از حق بیمه شخص ثالث او کسر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز 1400 چگونه انجام دهیم؟

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز 1400 چگونه انجام دهیم؟