مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-21سياسي

کابینه لیبی تعویق انتخابات ریاست جمهوری را خواستار شد


شورای عالی دولت لیبی از پارلمان این کشور خواست انتخابات ریاست جمهوری را که قرار است 24 دسامبر برگزار شود، دستکم یک سال به تعویق بیندازد.

- شورای عالی دولت لیبی از پارلمان این کشور خواست انتخابات ریاست جمهوری را که قرار است 24 دسامبر برگزار شود، دستکم یک سال به تعویق بیندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، شورای عالی دولت لیبی از پارلمان این کشور خواست به دلیل اینکه در حال حاضر اتفاق نظری درباره قانون انتخابات وجود ندارد، انتخابات ریاست جمهوری را که قرار است 24 دسامبر برگزار شود، دستکم به مدت یک سال به تعویق بیندازد.

از زمانی که عقیله صالح، رییس پارلمان لیبی قانون انتخابات ریاست جمهوری را تصویب کرد، برخی اختلاف نظرهای سیاسی در لیبی حاکم شدند.

خالد المشری، رییس شورای عالی دولت لیبی در کنفرانس مطبوعاتی در طرابلس تاکید کرد: ما اینکه پارلمان قانون انتخابات ریاست جمهوری را تصویب کرده باشد، قبول نداریم و این اقدام بدون رای گیری قانونی و یا هر گونه توافقی انجام شد و برخی از نمایندگان نیز در این مورد با ما هم عقیده هستند.

المشری اظهار کرد: ما اصلی قانونی را تدوین کردیم و پیشنهاد دادیم در اعلامیه قانون اساسی گنجانده شود، همچنین پیشنهاد دادیم انتخابات پارلمانی برای تشکیل پارلمانی با دو اتاق سنا و نمایندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه لیبی تعویق انتخابات ریاست جمهوری را خواستار شد

کابینه لیبی تعویق انتخابات ریاست جمهوری را خواستار شد