مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-21حوادث

امیدی به نجات نوجوان فداکار ایذه ای هست؟


در پی وقوع آتش سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری سه زن میانسال و مسن در یک خانه شد، نوجوان 15 ساله ای به نام علی لندی، پیش از رسیدن نیروهای امدادی و آتش نشان به محل، - ایسنا/اصفهان در پی وقوع آتش سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری سه زن میانسال و مسن در یک خانه شد، نوجوان 15 ساله ای به نام علی لندی، پیش از رسیدن نیروهای امدادی و آتش نشان به محل، با فداکاری به دل آتش زد تا آنها را نجات دهد.

این نوجوان فداکار پیش از رسیدن نیروهای امدادی توانست دو نفر را نجات دهد، اما متاسفانه خودش هم دچار سوختگی شدید شد و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز، برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام شد.

دکتر جمشید نمازی-متخصص بیهوشی بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان درباره آخرین وضعیت علی لندی به ایسنا، گفت: وضعیت بیمار تفاوت زیادی با قبل پیدا نکرده، در حال حاضر هوشیار است، اما کمی دچار مشکل تنفس شده که سیر طبیعی سوختگی است.

وی با بیان اینکه این نوجوان 85 درصد سوختگی درجه سه دارد که زیاد و عمیق است، اظهار کرد: در بیمارستان تلاش زیادی برای نجات این نوجوان در حال انجام است، اما متاسفانه سیر سوختگی روند بدی دارد و فرقی ندارد کجا درمان شود، اگرچه اصفهان کادر مجربی دارد که همه تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدی به نجات نوجوان فداکار ایذه ای هست؟

امیدی به نجات نوجوان فداکار ایذه ای هست؟