مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-21اجتماعي

کاهش آلودگی فرودگاه مشهد؛ انتقال یا احداث باند سوم


حدود 70 سال پیش که فرودگاه مشهد افتتاح شد با شهر فاصله فراوانی داشت، اما با افزایش جمعیت و توسعه شهر، فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در داخل شهر قرار گرفت و حالا هر سال درباره آلاینده هایی که توسط این فرودگاه تولید و باعث آلودگی مشهد می شود صحبت به میان می آید.

- ایسنا/خراسان رضوی حدود 70 سال پیش که فرودگاه مشهد افتتاح شد با شهر فاصله فراوانی داشت، اما با افزایش جمعیت و توسعه شهر، فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در داخل شهر قرار گرفت و حالا هر سال درباره آلاینده هایی که توسط این فرودگاه تولید و باعث آلودگی مشهد می شود صحبت به میان می آید.

در سال 1394 معاون نظارت و پایش محیط زیست خراسان رضوی از لزوم جابه جایی فرودگاه مشهد گفت و علاوه بر آلودگی هوا، از آلودگی صوتی که این فرودگاه ایجاد می کند هم انتقاد کرد.

شهردار وقت مشهد هم عنوان کرد که جابه جایی فرودگاه مشهد باید به عنوان یک مطالبه عمومی توسط مردم و رسانه ها مطرح شود تا به نتیجه برسد.

سال 1397 هم رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد از فرودگاه مشهد به عنوان یکی از علل اصلی آلودگی هوای این شهر یاد کرد و گفت که آلودگی ناشی از فرودگاه شهید هاشمی نژاد با آلودگی 600 هزار خودرو برابری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلودگی فرودگاه مشهد؛ انتقال یا احداث باند سوم

کاهش آلودگی فرودگاه مشهد؛ انتقال یا احداث باند سوم