مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-21سياسي

کارگروه ساماندهی بافت های فرسوده سرخه تشکیل شود/مقابله با آسیب ها


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به ضرورت مدیریت حوزه های مرتبط به بافت فرسوده شهری، گفت: کارگروه ساماندهی بافت های فرسوده سرخه تشکیل شود.

- ، محمد شریف ابراهیمی صبح سه شنبه در بدو سفر یک روزه به سرخه و در جریان بازدید از بافت تاریخی و فرسوده شهری این شهرستان با اشاره به ضرورت مدیریت حوزه های اجتماعی و فرهنگی، تاکید کرد: در راستای حفظ حقوق عامه و پیشگیری های وضعی در زمینه آسیب های اجتماعی پیگیری ها و جلساتی برگزار شده است.

وی با اشاره به درخواست امام جمعه سرخه مبنی بر وجود نارضایتی های مردمی برای وجود بافت های فرسوده و ناکارآمد که از حیث بهداشت محیطی و آسیب های اجتماعی موجب ظهور و بروز مطالبات مردمی شده است، افزود: با توجه به فراخوان شواری تأمین سرخه، شهرداری، فرمانداری و نهادهای خدماتی و دولتی مرتبط مسائل مربوطه را بررسی کرده اند.

اخطار به متمردان دادستان مرکز استان سمنان گفت: با توجه به پیشنهاد معاون نظارت بر دادسراهای استان سمنان، کارگروه ساماندهی بافت های فرسوده در سرخه تشکیل می شود تا در راستای ماده 55 قانون شهرداری ها، وظایف مقرر در قانون توسط شهردار سرخه در قبال بافت فرسوده شهری اجرا شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در صورت عدم حصول وعده قانونی اقدامات قانونی لازم در خصوص تخریب املاک اقدام شود، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ساماندهی بافت های فرسوده سرخه تشکیل شود/مقابله با آسیب ها

کارگروه ساماندهی بافت های فرسوده سرخه تشکیل شود/مقابله با آسیب ها