مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-21سياسي

احداث معبر جدید کوی کوثر را از بن بست خارج می کند


سرپرست شهرداری همدان با اشاره به احداث معبر جدید کوی کوثر گفت: طول این مسیر دو کیلومتر است که کوی کوثر را از یک طرف به بلوار انقلاب و از طرف دیگر به بلوار آیت الله نجفی متصل می کند و این محله را از بن بست خارج خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار همدان، مجید شاکری اظهار کرد: طبق پروژه های مصوب شهرداری منطقه چهار در سال 1400، احداث معبری مهم و موثر را در کوی کوثر در دستور کار اجرایی واحد فنی و عمرانی قرار دادیم که اثر مطلوبی بر روند زندگی ساکنان این محله خواهد گذاشت.

وی گفت: این محله از دیرباز با مشکلات متعددی روبرو بوده و سعی کردیم با اجرای چند پروژه مختلف و همزمان، کیفیت زندگی شهری ساکنان خوب این منطقه را ارتقا دهیم.

سرپرست شهرداری همدان گفت: طول این مسیر دو کیلومتر است که کوی کوثر را از یک طرف به بلوار انقلاب و از طرف دیگر به بلوار آیت الله نجفی متصل می کند و این محله را از بن بست خارج خواهد کرد.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تیم فنی و عمرانی منطقه چهار، عملیات خاکبرداری و زیرسازی این مسیر را در برنامه کاری خود قرار داد و اکیپ امانی در ماه های گذشته کار جدولگذاری را به طول یک کیلومتر به اتمام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث معبر جدید کوی کوثر را از بن بست خارج می کند

احداث معبر جدید کوی کوثر را از بن بست خارج می کند