مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-21سياسي

احداث بازارچه ملوانی در دو منطقه از بندرخمیر


احداث بازارچه ملوانی روستای درگور در شورای مبادلات مرزی تصویب و فرآیند اخذ مجوز احداث این بازارچه در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرزاد دهقانی در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: احداث بازارچه ملوانی روستای درگور در شورای مبادلات مرزی تصویب و فرآیند اخذ مجوز احداث این بازارچه در دست  بررسی است.

به گفته وی، دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب و قرار گرفتن در مسیر مهم مواصلاتی و تردد روزانه مسافر در این محور از جمله ویژگی های مهم روستای درگور جهت احداث و راه اندازی این بازارچه است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان اضافه کرد: با توجه به استقرار دو گمرک در بندرخمیر و بندرپل و همجواری روستای درگور با گمرکات مذکور، امکان ارسال بارهای ملوانی به این روستا را فراهم خواهد کرد.

  دهقانی همچنین گفت: روستای کشار بالا نیز بدلیل جمعیت واقع در آن منطقه نیز می تواند محل مناسبی جهت احداث و راه اندازی بازارچه ملوانی باشد لذا اداره صمت با همکاری سایر دستگاه های مربوطه مطالعات امکان سنجی جهت ایجاد بازارچه ملوانی در آن منطقه را انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، به گفته اصغر رکن الدینی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خمیر، بازارچه ملوانی درگور 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در فاز اول 16 غرفه و انبار کالا در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بازارچه ملوانی در دو منطقه از بندرخمیر

احداث بازارچه ملوانی در دو منطقه از بندرخمیر