مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-21سياسي

لزوم فضاسازی شهری از طریق نمادها و المان های فاخر دوران دفاع مقدس


استاندار سمنان بر فضاسازی شهری از طریق نمادها و المان های فاخر دوران دفاع مقدس به عنوان یک رسالت و ضرورت نام برد گفت: بهترین و بزرگترین تجلیل از رزمندگان، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر فضاسازی شهری از طریق نمادها و المان های فاخر دوران دفاع مقدس به عنوان یک رسالت و ضرورت نام برد گفت: بهترین و بزرگترین تجلیل از رزمندگان، تببین فرهنگ دفاع مقدس و جانفشانی شهداست.

علیرضا آشناگر،30 شهریور در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس استان به میزبانی پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان ، با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای ایران اسلامی اظهار کرد: ایام هفته دفاع مقدس را تبریک گفته و امیدوارم خداوند ما را قدر شناس مجاهدان و شهیدانمان قرار دهد.

این مقام ارشد اجرایی به نقش مهم دوران دفاع مقدس پرداخت و ادامه داد: هفته دفاع مقدس، فرصتی است تا ما به تحلیل و واکاوی برخی از جنبه های دفاع مقدس بپردازیم .

استاندار سمنان در تشریح تفاوت جنگ و دفاع عنوان کرد: جنگ عموما، ماهیتی منفی داشته و توام با خشونت است و متخاصم به دنبال اعمال اراده خود و تصاحب یک سرزمین است ، اما دفاع یک بار مثبت و ارزشی دارد.

آشناگر گفت: در هیچ جای دنیا، دفاع از یک سرزمین بار منفی نداشته و همواره ارزشمند و مورد تحسین دیگران بوده است و اما دفاع ما ، دفاع مقدس است ، چرا که ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فضاسازی شهری از طریق نمادها و المان های فاخر دوران دفاع مقدس

لزوم فضاسازی شهری از طریق نمادها و المان های فاخر دوران دفاع مقدس