مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-21بين الملل

رییس جمهور السالوادور خودش را یک دیکتاتور اعلام کرد


رییس جمهور السالوادور در توییتی خودش را به عنوان دیکتاتور این کشور آمریکای مرکزی اعلام کرد؛ جوکی که نتوانست نگرانی ها نسبت به تمرکز شدید وی بر قدرت را برطرف کند.

- رییس جمهور السالوادور خودش را یک "دیکتاتور" اعلام کرد رییس جمهور السالوادور در توییتی خودش را به عنوان "دیکتاتور" این کشور آمریکای مرکزی اعلام کرد؛ جوکی که نتوانست نگرانی ها نسبت به تمرکز شدید وی بر قدرت را برطرف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نایب بوکله، رییس جمهور 40 ساله السالوادور اواخر روز یکشنبه پروفایل توییتر خود را به دیکتاتور السالوادور تغییر داد؛ اقدامی که ظاهرا برای به تمسخر گرفتن منتقدانی که وی را به داشتن تمایلات خودکامه متهم می کنند، انجام شد.

این در حالی است که دفتر ریاست جمهوری السالوادور هنوز در این رابطه هیچ اظهارنظری نکرده است.

بوکله یکی از مخالفان سرسخت بیت کوین است و نظرسنجی ها نشان می دهند که وی یکی از محبوب ترین رهبران در کشورهای آمریکایی است.

اریکا گوارا روزاس ، مدیر بخش آمریکا در گروه حقوق بشری عفو بین الملل و یکی از منتقدان بوکله گفت: استفاده بوکله از زبان تمسخر توهین این رییس جمهور را به افرادی که به طور سازنده از او انتقاد می کنند یا او را زیر سوال می برند، نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور السالوادور خودش را یک دیکتاتور اعلام کرد

رییس جمهور السالوادور خودش را یک دیکتاتور اعلام کرد