مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-21سياسي

باید با عبور از جریان های سیاسی تمدن اسلامی را محقق کنیم


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان همدان با بیان اینکه باید از جریان های سیاسی عبور کنیم و به دنبال تشکیل تمدن اسلامی باشیم گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی ظفری پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان همدان اظهار کرد: پیشکسوت کسی است که صدها دلیل می توانست داشته باشد و وارد جنگ نشود اما همه احساسات و مسائل را پشت سر گذاشت و به میدان آمد که در آنجا نیز با شرایط سختی مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه رزمنده و پیشکسوت در دو جبهه اصغر و اکبر حضور داشت و خود را آزمود گفت: عامل اصلی پیروزی ما به تعداد تسلیحات نبود بلکه توسعه اندیشه امام(ره) در جبهه بود که هر کسی به سهم خود، امام خود و هر فردی تبلور امام بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با تاکید به اینکه طبق صحبت شهید سلیمانی صرف فرماندهی در جنگ پیروز نمی شدیم و این اندیشه امام بود عنوان کرد: پیشکسوت یعنی امام جامعه و خاص یک قشر نیست بلکه رسالت و مقام است.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان استان در دفاع مقدس گفت: پیشکسوت مانند شهید شمسی پور بود که پس از 30 سال خدمت و بازنشستگی، در دفاع از حرم حضور می یابد و چگونه عاشق شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با عبور از جریان های سیاسی تمدن اسلامی را محقق کنیم

باید با عبور از جریان های سیاسی تمدن اسلامی را محقق کنیم