مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-21سياسي

رییس امارات پیامی از رییس جمهور ایران دریافت کرد


خبرگزاری رسمی امارات گزارش داد که رییس این کشور پیامی از رییس جمهور ایران دریافت کرده که در آن درباره توسعه روابط دو کشور به ویژه در زمینه اقتصادی ابراز امیداوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسمی امارات گزارش دادند که خلیفه بن زاید آل نهیان رییس این کشور پیامی از آیت الله )، این پیام در پاسخ به نامه تبریک خلفیه بن زاید به مناسبت انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور ایران ارسال شده است.

مطابق با این گزارش، رییس جمهور ایران در پیام مذکور ابراز امیدواری کرده است که روابط دوجانبه میان دو کشور با توجه به ظرفیت های عظیمی که ایران و امارات از آن برخوردارند به ویژه در زمینه اقتصادی توسعه پیدا کند.

وام در ادامه همچنین گزارش داد که رییس جمهور ایران بابت پیام تبریک رییس امارات از او تشکر کرده و در عین حال، برای او سلامتی، برای کشور امارات توفیق و برای مردم سرافراز این کشور سعادت خواستار شده است.

در همین ارتباط،  شیخ محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر امارات و حاکم دبی نیز اخیرا و پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس بغداد گفت: امروز در حاشیه نشست همکاری بغداد، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جدید ایران دیدار کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس امارات پیامی از رییس جمهور ایران دریافت کرد

رییس امارات پیامی از رییس جمهور ایران دریافت کرد