مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-21سياسي

با نگاه سطحی نمی توان کار فرهنگی موثر انجام داد/ برگزاری رویداد ملی فهما در کرمان


مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه مخاطب امروز درگیر اقوال مختلف است، اظهار کرد: باید با ژرف اندیشی در حوزه فرهنگی کار کرد تا تاثیرگذار بود اما متاسفانه برخی از کارهای فرهنگی، - ایسنا/کرمان مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه مخاطب امروز درگیر اقوال مختلف است، اظهار کرد: باید با ژرف اندیشی در حوزه فرهنگی کار کرد تا تاثیرگذار بود اما متاسفانه برخی از کارهای فرهنگی، فقط دیدن نوک بینی است.

حجت الاسلام مصطفی گرجی امروز 30 شهریورماه در نشست خبری با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: بزرگترین خطر برای بشریت جهل و نادانی است و همه تلاش امام حسین علیه السلام برای رهایی بشر از نادانی و ضلالت بود.

وی افزود: دانایی، دغدغه مندی و دینداری سه ویژگی مهم برای کار فرهنگی است و باید نسبت به کار فرهنگی شناخت دقیق داشت و متناسب با نیازهای فرهنگی زمان کار کرد.

گرجی تصریح کرد: کار فرهنگی در امتداد حرکت امام حسین علیه السلام است و یکی از فلسفه های قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است؛ یعنی بارگذاری خوبی ها در ذهن و زبان جامعه و زدودن بدی ها از ذهن و زبان افراد و همه کارکردهای نهادهای فرهنگی این دو فریضه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نگاه سطحی نمی توان کار فرهنگی موثر انجام داد/ برگزاری رویداد ملی فهما در کرمان

با نگاه سطحی نمی توان کار فرهنگی موثر انجام داد/ برگزاری رویداد ملی فهما در کرمان