مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-21سياسي

سردار کارگر:برخی اسناد برای نخستین بار درنمایشگاه « در لباس سربازی» عرضه می شوند


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: برخی از اسناد برای نخستین بار است که در نمایشگاه «درلباس سربازی» عرضه می شوند و نقش مقام معظم رهبری در بازه زمانی مختلف انقلاب و جنگ تحمیلی در آن بیان خواهد شد.

- سردار کارگر:برخی اسناد برای نخستین بار درنمایشگاه در لباس سربازی عرضه می شوند رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: برخی از اسناد برای نخستین بار است که در نمایشگاه درلباس سربازی عرضه می شوند و نقش مقام معظم رهبری در بازه زمانی مختلف انقلاب و جنگ تحمیلی در آن بیان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،نمایشگاه در لباس سربازی که گزارشی مستند از دفاع مقدس به روایت مقام معظم رهبری است با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این آیین که با تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همراه شده بود، بیان کرد: عزیزانی که امروز در این مراسم حضور دارند جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم،خانواده های شهدا و فعالان حوزه فرهنگی و هنری و ادبی در حوزه دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: وظیفه خود می دانیم که آن دوران زرین را در چهل و یکمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنده نگه بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر:برخی اسناد برای نخستین بار درنمایشگاه « در لباس سربازی» عرضه می شوند

سردار کارگر:برخی اسناد برای نخستین بار درنمایشگاه « در لباس سربازی» عرضه می شوند