مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-21فرهنگي

اختتامیه جشنواره غزل 24 مهرماه برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اختتامیه جشنواره دوسالانه غزل 24 مهرماه برگزار می شود.

- محمدربیع احمدخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نخستین دوسالانه غزل به نام حسین منزوی در سه بخش کتاب مجموعه غزل چاپ شده از ابتدای سال 96 تا 98، بخش دوم مربوط به تک اثر و بخش سوم در بخش پژوهش شامل پایان نامه و کتاب در حوزه نقد و بررسی غزل این شاعر فقید در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دوسالانه غزل حسین منزوی تا 15 خردادماه بود، اضافه کرد: پس از آن کارهای دیگری در ارتباط با انتخاب داوران و .

انجام شد.

احمدخانی داوران بخش غزل فارسی را محمد سلمانی، غلامرضا طریقی و بهروز یاسمی و داوران بخش ترکی را هم سعید سلیمان پور و علی کریمی معرفی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه داوران بخش پژوهشی این جشنواره ادبی هم مهدی محبتی و قربان ولییی هستند، گفت: دبیر علمی جایزه ملی غزل نیز دکتر اسماعیل امینی است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری این جشنواره نامزدهای بخش غزل ترکی معرفی شده اند، افزود: مهدی میرزا رسول زاده از اردبیل، وحید طلعت از ارومیه، ملاحت نادری از خلخال، عارف ساسانی از مراغه، پرویز سودی از زنجان، بهزاد بیات فرد از زنجان نامزدهای بخش غزل ترکی و وحید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره غزل 24 مهرماه برگزار می شود

اختتامیه جشنواره غزل 24 مهرماه برگزار می شود