مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-21اقتصادي

بازار خودرو در مشهد به کما رفت


رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مشهد گفت: آغاز ریزش قیمت خودروهای خارجی باعث به کما رفتن بازار معاملات اتومبیل در این کلانشهر شده است به گونه ای که هم اینک هیچ خرید و فروشی در این بخش انجام نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حمیدرضا حیدری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تورم نرخ ارز ظرف 2 هفته اخیر قیمت خودروهای خارجی را در بازار 15 تا 20 درصد افزایش داده بود و این وضعیت، منجر به رکودی سنگین در بازار خودروی مشهد شده بود.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: پس از طرح برنامه آزاد شدن واردات خودرو، ریزش قیمت این نوع اتومبیل در بازار آغاز شد و چرخه معاملات را در این بخش از تعادل خارج کرد.

وی افزود: هم اینک قیمت خودروهای خارجی نسبت به هفته گذشته در بازار 30 تا 40 درصد کاهش یافته و باعث شده است که خریداران و فروشندگان خودرو دست نگه دارند تا بازار به تعادل برسد.

حیدری ادامه داد: به طور قطع نرخ خودروهای داخلی نیز تحت تاثیر قیمت خودروهای خارجی کاهش می یابد و شرایط برای خرید خودرو متعادل خواهد شد، از سوی دیگر اگر رکود در بازار به همین منوال ادامه پیدا کند، کاهش قیمت خودرو شدت می گیرد.

وی گفت: بی تردید ریزش قیمت خودرو و افزایش قدرت خرید مردم که رونق بازار را در پی دارد، به نفع نمایشگاه داران خودرو خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار خودرو در مشهد به کما رفت

بازار خودرو در مشهد به کما رفت