مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-21سياسي

بسیاری از زوایای دفاع مقدس مغفول مانده است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مغفول ماندن بسیاری از زوایای دفاع هشت ساله، گفت: اگر تاریخ دفاع مقدس به درستی و کامل بیان شود به الگویی برای تمام ملت ها تبدیل می شود.

- ، آیت الله رسول فلاحتی صبح سه شنبه در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه جنگ هشت ساله موجب عزت ملت مسلمان شد، اظهار کرد: امروزه نه تنها ملت ما بلکه تمام مسلمانان جهان به مقاومت و ایستادگی در برابر سلطه گران افتخار می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه تاریخ دفاع مقدس سرشار از عزت و افتخار است، گفت: نظیر جنگ هشت ساله در تاریخ وجود ندارد مگر جنگ های زمان پیامبر (ص) که مملو از اخلاص و نیت الهی بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از زوایای جنگ هشت ساله بیان نشده است، افزود: اگر تاریخ دفاع مقدس به درستی و کامل بیان شود به الگویی برای تمام ملت ها تبدیل می شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به علت ماندگاری دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: اخلاص و خدامحوری رزمندگان دفاع مقدس یکی از عوامل ماندگاری این دوران است زیرا اخلاص موجب ماندگاری اعمال انسان می شود.

امام جمعه رشت ادامه داد: بسیاری از افراد در طی این سال ها کنار امام بودند که ماندگار نشدند اما کسی مانند شهید سلیمانی اسطوره شده و برای همه ملت ها الگو محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از زوایای دفاع مقدس مغفول مانده است

بسیاری از زوایای دفاع مقدس مغفول مانده است